Nevadí. Vše lze snadno objednat a naši technici zapojí laboratoř, provedou zvolené žáky celým testováním, zástupce Vaší školy obeznámí s výsledky a předají závěrečné zprávy každého testovaného žáka.
služba readlab service
Žádný zbytečný HW ve skladě
Je bohužel běžnou praxí, že pro zakoupené zařízení se nakonec najde jen prostor jen v kabinetu nebo na skladě. Službu není potřeba aktualizovat.
Pro žáky je cizí personál zpestřením
Práce na čtenářských dovednostech je pro žáky často náročné a ovlivnění učení bývá i již vzniklým vztahem pedagog – žák. Zpestření výuky žáčkům v podobě testování v LAboratoři ReadLAB se zařízením Eyetracker, spolu s neznámou obsluhou laboratoře umožňuje vytvořit nový zážitek a novou startovací linii pro pedagoga i žáka.
Minimální počet testovaných osob 10
Do ceny měření se promítá vystavění laboratoře, veškeré stěhování a čas technika i specialisty. Aby se testování jednoho žáka nevyšplhalo k desetitisícům je zapotřebí tyto náklady rozprostřít do měření minimálně deseti žáků a dosáhnout tak ceny přívětivé.
Možnost konzultace didaktických postupů s odborníky
Výstupní zprávy, které ke každému testovanému žáčkovi je samozřejmostí, ale to není to jediné co je v možnostech spolupráce s laboratoří ReadLAB. Nezávislá konzultace výukových metod a aplikace standardních didaktických postupů ve výuce s doporučením aplikace naší unikátní a ucelené certifikované metodiky.
Pedagog není zatížen nutností pamatování postupů
Testování v minimálním rozsahu probíhá jen na začátku a na konci roku. Udržet, alespoň z počátku potřebné znalosti může být pro pověřeného pedagoga složité a to i přes kvalitní zaškolení intuitivní ovládání a manuál obsluhy.
Možnost přítomnosti kompetentího pedagoga
Nejen, že personál laboratoře provede žáky celým měřením, po celou dobu může být přítomen Váš speciální pedagog, který bude zasvěcován do postupů a práce s Laboratoří ReadLAB. Vaše škola zprvu může najímat a postupně přejít do vlastního využívání Laboratoře v plném rozsahu.
Nutnost testování 2x ročně
Vstupní test na začátku školního roku a ověřující test na konci roku, je námi požadované minimum. Sledování progresu žáků je, spolu s kontinuálním výzkumem, to jediné co dalo vytvořit naší unikátní laboratoři a dovoluje neustálou verifikaci našich certifikovaných metodik a tím si zachováme možnost růstu a zdokonalování.
Přizvání dalších očí do prostoru a postupu výuky
Provozní slepota není chybou, spíše zákonitostí v uzavřeném celku jako je výuka ve třídě. Pohled specialistů z laboratoře dovoluje přenášet poznatky nejen z výzkumu, ale také z jiných institucí. Způsobem předávání pohledů na problematiku výuky z jiného pohledu se umožňuje rozvoj bez tlaku na zlepšení.